Tereza Zmetáková

Bachelor's thesis

Možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve vybrané společnosti

Abstract:
Práce se zaměřuje na možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. V práci jsou položeny teoretické základy pro následnou analýzu hybridních event marketingových akcí ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Prostřednictvím analýzy současného stavu byla v práci odhalena slabá místa, na která jsou zaměřena opatření ke zmírnění nebo odstranění těchto slabých míst zpracovaná …more
Abstract:
The thesis focuses on the possibilities of using hybrid event marketing at ŠKODA AUTO a.s. The thesis presents the theoretical basis for the subsequent analysis of hybrid event marketing events in the company ŠKODA AUTO a.s. The analysis of the current state revealed the weaknesses of hybrid marketing events. The final part of the work contains suggestions for improving or eliminating these weaknesses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zmetáková, Tereza. Možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve vybrané společnosti. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera