Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Bc. Olga Evtushenko
Bc. Olga Evtushenko
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku
Marketing Communication Mix of the Chosen Company
Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám problematikou projektování marketingových aktivit vybraného podniku, v tomto případě jezdeckého areálu. Pro tento projekt uvádím základní relevantní teoretická východiska, která aplikuji na specifickou oblast jezdeckého sportu oborově a speciálně pak pro daný podnik (Equiland). Výstupem práce je tedy projekt marketingového mixu a komunikačního mixu tohoto podniku …moreAbstract:
In this Bachelor work I deal with issues of Marketing Activities planning for the Chosen Company, in this case for the equestrian compound. For this project I present basic relevant theoretical ground, which I apply on a specific sphere of equestrian sports, then specially on the Chosen Company (Equiland). The output of the work is a project of Marketing Mix and Communication Mix of this Company for …moreKeywords
Marketing marketingový mix SWOT analýza Porterova analýza pěti sil konkurence marketingová komunikace jezdectví hipoterapie marketing jezdeckého sportu Marketing Mix SWOT Analysis Porter Five Forces Analysis Competition Marketing Communication Horseriding Hippotherapy Equestrian Sports Marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jvv9v/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifikace managementu jezdeckého sportu
Markéta Nováková -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova