Klára Čabáková
Master's thesis
PR strategie neziskové organizace
PR Strategy of a Non-Profit Organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou public relations v konkrétní neziskové organizaci. Cílem práce je analyzovat současný stav public relations ve Sportovním tanečním klubu 6dance a následně navrhnout ucelenou inovativní PR strategii včetně plánu jednotlivých aktivit. Současný stav public relations klubu je analyzován pomocí interních zdrojů, expertního rozhovoru s majitelkou klubu a dotazníkového …moreAbstract:
The master thesis deals with the issue of public relations in a specific non-profit organization. The aim of the thesis is to analyze the current state of public relations in the 6dance Sports Dance Club and subsequently to propose comprehensive and innovative PR strategy including a plan of individual activities. The current state of public relations of the club is analyzed using internal sources …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78978
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2020
- Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
- Reader: Lucie Sára Závodná
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78978
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Neziskové organizace a média
Veronika Nováková -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Monika Pertlíčková Balcarová -
Public relations jako nástroj marketingové komunikace v módním průmyslu
Veronika Taitlová -
Public Relations jako moderní prostředek marketingové komunikace
Denisa Nahodilová -
Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností
Josef Ciglanský -
Public relations ekologických neziskových organizací
Hana Slabinová