Estetické aspekty v reklamách společnosti The Coca-Cola Company – Bc. Nicole Žďárská
Bc. Nicole Žďárská
Diplomová práce
Estetické aspekty v reklamách společnosti The Coca-Cola Company
Aesthetic aspects of The Coca-Cola company’s advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá estetikou. Především estetickými aspekty v reklamě. Je zaměřena na vybrané reklamy společnosti The Coca-Cola Company a to jak televizní, tak i outdoorové. První část práce je zaměřena na estetiku. Její vývoj, použití a nejdůležitější prvky. Mezi které patří trojí aspekty estetična. Ty se skládají z estetické funkce, normy a hodnoty. Je zde pojednáváno i o reklamě, která …víceAbstract:
This thesis is concerned with aesthetics. Primarily is aimed on aesthetic aspects in advertising. The main focus is on selected ads of The Coca-Cola Company, both in television as well as outdoors. The first part of the thesis focuses on aesthetic, its development, application and the most important elements that include three aspects of aesthetic. It is composed of aesthetic function, norms and values …víceKlíčová slova
Estetika estetické aspekty estetická funkce estetická norma estetická hodnota outdoorová reklama billboard televizní reklama komunikační mix The Coca-Cola Company konturovaná láhev Coca-Cola nápoj. Aesthetics aesthetics aspects aesthetics function aesthetics norm aesthetics value outdoor advertising television advertising communication mix contoured bottle beverage.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zkhdz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Music in Television Advertising
Petra Kovácsová -
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
Fenomén hier vo verejnom priestore v Brne a Kodani v období rokov 2010 – 2015
Barbara Herucová -
Estetické aspekty reklamy
Kateřina Hamáková -
Analýza obsahu televizní reklamy
Olga Krobová