Bc. Kateřina Hamáková

Diplomová práce

Estetické aspekty reklamy

Aesthetic aspects of advertising
Anotace:
V dnešní postmoderní společnosti je složité zaujmout diváka pomocí reklam. Do marketingových komunikací výrazně zasahují estetické aspekty, reklamní apely nebo také marketingová sociologie, které mají pozitivně naladit diváka při sledování reklamy. Diplomová práce zkoumá a popisuje, jakým způsobem se estetické aspekty v reklamě projevují v reklamě a jaké způsoby využití těchto aspektů působí na spotřebitele …více
Abstract:
In today’s postmodern society, it is difficult to capture attention of viewers with advertisement. The field of marketing communinactions is significantly affected by the aesthetic aspects, advertising appeals or marketing sociology, which are supposed to positively tune viewers while watching commercials. This thesis examines and describes the way how are the aesthetic aspects of the advertising reflected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní