Bc. Andrea Vysocká
Diplomová práce
Analýza reklamní kampaně
Analysis of advertising campaign
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy reklamní kampan Allianz pojišovny, a.s. Teoretická ást práce se zabývá teoretickými poznatky v oblasti reklamy a reklamní kampan na základ nových poznatk v této oblasti. Následuje kapitola vnovaná popisu spolenosti a analýze pojistného trhu v eské republice. Dále je uvedena kapitola Metodika, ve které popisuji metody a použité postupy pi vypracování této …víceAbstract:
The objective of this work is to analyse the advertising campaign of insurance company Allianz, a.s. The theoretical part of the work is engaged to the theoretic knowledge of advertisement and advertising campaign, based on the new pieces of knowledge in this area. Follows the chapter concerning the description of the company and analysis of the insurance market in Czech Republic. Than there is a chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dmhgh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení ekonomické efektivnosti variant podnikatelského plánu
Milan Mach -
Strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy
Miloš Čihák -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Localization in Advertising
Linda Hojgrová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová -
Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
Nela MAJEROVÁ -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová