Bc. Andrea Vysocká

Diplomová práce

Analýza reklamní kampaně

Analysis of advertising campaign
Anotace:
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy reklamní kampan Allianz pojišovny, a.s. Teoretická ást práce se zabývá teoretickými poznatky v oblasti reklamy a reklamní kampan na základ nových poznatk v této oblasti. Následuje kapitola vnovaná popisu spolenosti a analýze pojistného trhu v eské republice. Dále je uvedena kapitola Metodika, ve které popisuji metody a použité postupy pi vypracování této …více
Abstract:
The objective of this work is to analyse the advertising campaign of insurance company Allianz, a.s. The theoretical part of the work is engaged to the theoretic knowledge of advertisement and advertising campaign, based on the new pieces of knowledge in this area. Follows the chapter concerning the description of the company and analysis of the insurance market in Czech Republic. Than there is a chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta