Filip Svárovský

Bachelor's thesis

Optimalizace produktových inzerátů v placeném vyhledávání

Optimization of shopping ads in paid search
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá optimalizací produktových inzerátů v placeném vyhledávání za účelem optimalizace nákladů a tržeb internetových obchodů. První kapitola, která se věnuje na teoretické rovině digitálnímu marketingu, popisuje nejdůležitější nástroje internetového marketingu. Druhá kapitola konkrétně definuje inzertní systém Google Ads a pojmy, které se využívají právě při práci s PPC reklamními …more
Abstract:
This bacherol's thesis deals with the optimization of the product ads in paid search marketing in order to optimize online store's marketing budget and their revenue. The first chapter, which is about digital marketing on theoretical layer, is describing the most important tools for internet marketing. The second chapter is trying to define advertising system Google Ads and describe terms which are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Svárovský, Filip. Optimalizace produktových inzerátů v placeném vyhledávání. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta