Pozice šampaňských vín na českém trhu – Bc. Terezie Ester Jelínková
Bc. Terezie Ester Jelínková
Bakalářská práce
Pozice šampaňských vín na českém trhu
Market Position of Champagne Wines in the Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem práce je zhodnotit současný stav a vývoj trhu, spotřebitelské preference v oblasti šampaňských vín a identifikovat klíčové faktory ovlivňující poptávku a nabídku. Metodologie výzkumu kombinuje dotazníkové šetření s analýzou odborné literatury. Teoretická část představuje základní charakteristiky šampaňských vín, jejich historii a výrobní proces. Analytická část hodnotí aktuální tržní …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to assess the current state and development of the market, consumer preferences in the champagne wine sector, and to identify key factors influencing demand and supply. The research methodology combines questionnaire surveys with literature analysis. The theoretical section introduces the fundamental characteristics of champagne wines, their history, and production …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/qota8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JELÍNKOVÁ, Terezie Ester. \textit{Pozice šampaňských vín na českém trhu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/eoe6xr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková