Komparativní zkoumání postojů mladých Čechů a Rusů k reklamě – Ing. Maria Mudzhikova
Ing. Maria Mudzhikova
Diplomová práce
Komparativní zkoumání postojů mladých Čechů a Rusů k reklamě
Comparative study of attitudes of young Czechs and Russians to advertising
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit postoje mladých Čechů a Rusů k reklamě. Dílčím cílem práce je určit podobné a odlišné vlastnosti postojů těchto dvou skupin. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. Vlastní výzkum je provedený za použití metody dotazníkového šetření. Postoje jsou prozkoumaný z pohledů vnímání funkcí a důvěryhodností různých typů reklam, vnímání reklamy pro účely nákupního rozhodování …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the attitudes of young Czechs and Russians to advertising. The partial aim of the thesis is to identify similar and different characteristics of the attitudes of these two groups. The thesis consists of theoretical and practical parts. The research is carried out using the questionnaire method. The attitudes are explored from the perceptions of the perception of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tp8ff/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s.
Kristýna Sirníková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Aneta Poukarová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Jan Kružík