Ing. Maria Mudzhikova

Diplomová práce

Komparativní zkoumání postojů mladých Čechů a Rusů k reklamě

Comparative study of attitudes of young Czechs and Russians to advertising
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit postoje mladých Čechů a Rusů k reklamě. Dílčím cílem práce je určit podobné a odlišné vlastnosti postojů těchto dvou skupin. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. Vlastní výzkum je provedený za použití metody dotazníkového šetření. Postoje jsou prozkoumaný z pohledů vnímání funkcí a důvěryhodností různých typů reklam, vnímání reklamy pro účely nákupního rozhodování …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the attitudes of young Czechs and Russians to advertising. The partial aim of the thesis is to identify similar and different characteristics of the attitudes of these two groups. The thesis consists of theoretical and practical parts. The research is carried out using the questionnaire method. The attitudes are explored from the perceptions of the perception of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní