Komparativní zkoumání postojů mladých Čechů a Rusů k reklamě – Ing. Maria Mudzhikova
Ing. Maria Mudzhikova
Master's thesis
Komparativní zkoumání postojů mladých Čechů a Rusů k reklamě
Comparative study of attitudes of young Czechs and Russians to advertising
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit postoje mladých Čechů a Rusů k reklamě. Dílčím cílem práce je určit podobné a odlišné vlastnosti postojů těchto dvou skupin. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. Vlastní výzkum je provedený za použití metody dotazníkového šetření. Postoje jsou prozkoumaný z pohledů vnímání funkcí a důvěryhodností různých typů reklam, vnímání reklamy pro účely nákupního rozhodování …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the attitudes of young Czechs and Russians to advertising. The partial aim of the thesis is to identify similar and different characteristics of the attitudes of these two groups. The thesis consists of theoretical and practical parts. The research is carried out using the questionnaire method. The attitudes are explored from the perceptions of the perception of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tp8ff/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s.
Kristýna Sirníková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Aneta Poukarová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Jan Kružík