Marketingový plán daného podniku - Bat BeerHouse – Ondřej Horník
Ondřej Horník
Bachelor's thesis
Marketingový plán daného podniku - Bat BeerHouse
Marketing plan for the Bat BeerHouse
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro ochutnávkovou pivnici Bat BeerHouse. V teoretické části práce se zabývá vymezením základních pojmů důležitých při tvorbě marketingového plánu a specifik pro sektor služeb a gastronomie. V praktické části práce je využívá k vytvoření kompletního marketingového plánu podniku Bat BeerHouse, který je zaměřený na zvýšení povědomí o brandu …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is to create marketing plan for Bat BeerHouse. The theoretical part is focused on defying main terms that are important to create marketing plan and also specification of hospitality sector. In practical part of the thesis is complete marketing plan for Bat Beerhouse focused on increasing brand awerness and the set rules for marketing communication strategy online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Smetana
- Reader: František Zjevík, DiS.
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Prohlašuji, že jsem bakalářskou práci vypracoval samostatně a všechny použité informační zdroje uvedl v níže připojeném Seznamu použité literatury. I declare that I have prepared my bachelor thesis independently and I have listed all the information sources used in the attached List of References below.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Marketingová komunikace firmy 4services solutions s.r.o.
Michaela Lusková -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice
Kristýna Troupová -
Marketingová komunikace ve službách
Pavel Grauer