Martin Prokop
Bachelor's thesis
Analýza, návrh a tvorba webové microsite
Analysis, design and development of web microsite
Abstract:
Práce shrnuje postupy při vytváření webové microsite, a to jak z pohledu technického, tak i z pohledu obchodního, který je u microsite podstatný. V teoretické části je definováno několik základních pojmů z programování, webdesignu, optimalizace webového obsahu pro vyhledávače a v neposlední řadě i marketingu. Tyto metody jsou následně v praktické části aplikovány na konkrétní případ webové microsite …moreAbstract:
My thesis summarizes methods during creating microsite from technical and business point of view. Especially the business point of view is important. In theoretical part are defined main terms from field of programming, web design, SEO and last but not least marketing. Those methods are later in practical part applied on particular example of microsite Proč mít web (why is website important). This …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38123
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2013
- Supervisor: Zdeněk Smutný
- Reader: Jiří Tomášek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38123
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Analýza návštěvnosti webu společnosti na trhu s klimatizacemi
Veronika Švecová -
Gamifikace jako nástroj upevňování návštěvnosti webu
Jan Konvalinka -
Dopad PPC reklam na návštěvnost webu
Kateřina Šilhánová -
Analýza obsahu a aplikace obsahové strategie na webu freelancera
Martin Čulák -
Metriky rychlosti načítání a vykreslování webu
Jakub PÍSAŘ -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach