Elektronický obchod B2C v České republice – Lucie Bystrianská
Lucie Bystrianská
Bakalářská práce
Elektronický obchod B2C v České republice
E-commerce B2C in the Czech Republic
Anotace:
Bystrianská, L. Elektronický obchod B2C v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato bakalářská práce se zaobírá elektronickým obchodem B2C v České republice. Zaměřuje se na zjištění současného stavu B2C e-commerce, jeho výhod a nevýhod pro prodávající i spotřebitele a analýzu internetového obchodu společnosti Tescoma. Vlastní práce spočívá ve zpracování primárních …víceAbstract:
Bystrianská, L. E-commerce B2C in the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020. This bachelor thesis deals with B2C e-commerce in the Czech Republic. It is focused on finding out the current state of B2C e-commerce, its advantages and disadvantages for sellers and customers and analysis of Tescoma’s online store. The work itself consists in the primary and secondary data processing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi -
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
Roman Parkhomenko -
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
Anelya Barzhukova -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker