Jan Lovas

Bakalářská práce

Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco

Appraisal of shopping atmospher of retail chains Globus and Tesco
Anotace:
V první kapitole práce se nachází obecná charakteristika hypermarketu. Druhá kapitola je věnována popisu jednotlivých prvků nákupní atmosféry. Ve třetí kapitole práce shrnuje působení obchodních řetězců Tesco a Globus na českém trhu. V poslední kapitole jsou posouzena kritéria nákupní atmosféry a jejich porovnání.
Abstract:
In the first part is a general characteristic of a hypermarket. In the second part are described elements of shopping atmosphere. The third part summarizes activities of retail chains Tesco and Globus on the Czech market. In the last chapter are appraised the elements of the shopping atmosphere and their comparison.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Zuzana Žižková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31759