Bc. Lenka MRVOVÁ, DiS.

Diplomová práce

Využití humoru a vtipu v oblasti marektingových komunikací

Utilisation of humour and joke in area of marketing communication
Anotace:
Tato práce se zabývá aplikací humoru a vtipu v marketingové komunikaci na současném českém trhu. Detailněji se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. Důraz je kladen na praktickou část. Ta analyzuje primární data získaná vlastním výzkumem, ale i data sekundární. Praktická část slouží jako podklad pro projektovou část.
Abstract:
This thesis deals with application of humor and wit in marketing communications in today's Czech Republic. It deals in detail with the use of humor in advertising. Emphasis is placed on the practical part. It analyzes the primary data obtained from own research, as well as secondary data. The practical part serves as a basis for project part
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18586

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MRVOVÁ, Lenka. Využití humoru a vtipu v oblasti marektingových komunikací. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma