Alice Junková
Bachelor's thesis
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Children as a Target Group of Media Persuasion
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat marketingové komunikace pásma Animáček, nalézt v nich persvazivní prvky a pomocí výzkumu prokázat jejich vliv na cílovou skupinu děti ve věku 5-6 let. Zkoumá rovněž penetraci pořadu Animáček reklamou. Teoretická část obsahuje kritickou rešerši odborné literatury u nosných témat: televizní vysílání, persvaze a účinky médií, marketingové komunikace, dětské …moreAbstract:
This thesis puts itself the target to analyze the marketing communications of the "Animáček" children´s TV show, and to find persuasive elements in them, and through research to demonstrate their impact on the target group of children aged 5-6 years. It also examines an advertising penetration of the the Animáček show. The theoretical part contains a critical research of skilled literature on key topics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Junková, Alice. Děti jako cílová skupina mediální persvaze. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Využití sociálních médií v marketingové komunikaci
Pavla Koutná -
Využití influencerů v online marketingové komunikaci
Ptak Ptak -
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Karolína Vlachová -
Analýza etických aspektů v marketingové komunikaci
Jiří Novosád -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy
Lenka Blejchařová -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Denisa Kronusová