Bc. Jiří Novosád

Bakalářská práce

Analýza etických aspektů v marketingové komunikaci

Analysis of Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etikou v marketingové komunikaci. Vysvětluje pojmy, jako je etika, etický kodex a marketingová komunikace. Zaměřuje se především na reklamu a na etické problémy s ní spojené. Popisuje neetické reklamy a to, jak Rada pro reklamu o těchto sporných reklamách rozhodla. Závěrem se zabývá řízenými rozhovory se zástupci několika mediálních subjektů na témata spojená s reklamou …více
Abstract:
This bachelor thesis is about ethics in marketing communication. It explains terms such as ethics, code of ethics and marketing communication. It focuses mainly on advertising and on the ethical problems associated with it. This work describes unethical advertising and their solutions. At the end this thesis is dealing with controlled interviews with several people from media on issues related to advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní