Děti jako cílová skupina mediální persvaze – Alice Junková
Alice Junková
Bakalářská práce
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Children as a Target Group of Media Persuasion
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat marketingové komunikace pásma Animáček, nalézt v nich persvazivní prvky a pomocí výzkumu prokázat jejich vliv na cílovou skupinu děti ve věku 5-6 let. Zkoumá rovněž penetraci pořadu Animáček reklamou. Teoretická část obsahuje kritickou rešerši odborné literatury u nosných témat: televizní vysílání, persvaze a účinky médií, marketingové komunikace, dětské …víceAbstract:
This thesis puts itself the target to analyze the marketing communications of the "Animáček" children´s TV show, and to find persuasive elements in them, and through research to demonstrate their impact on the target group of children aged 5-6 years. It also examines an advertising penetration of the the Animáček show. The theoretical part contains a critical research of skilled literature on key topics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Junková, Alice. Děti jako cílová skupina mediální persvaze. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití sociálních médií v marketingové komunikaci
Pavla Koutná -
Využití influencerů v online marketingové komunikaci
Ptak Ptak -
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Karolína Vlachová -
Analýza etických aspektů v marketingové komunikaci
Jiří Novosád -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy
Lenka Blejchařová -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Denisa Kronusová