Vliv marketingu streamovacích služeb na obyvatele ČR – Nikola Houšková
Nikola Houšková
Bakalářská práce
Vliv marketingu streamovacích služeb na obyvatele ČR
The impact of streaming services marketing on the Czech population
Anotace:
Bakalářská práce vyhodnocuje vliv marketingu streamovacích služeb na chování spotřebitelů na tomto trhu v České republice. Na základě porovnání významných světových i českých platforem streamovacích služeb a výsledků realizovaného výzkumu zaměřeného na zjištění názorů jejich konzumentů se autorka pokouší zjistit, jaký vliv má marketing na jejich chování.Abstract:
The bachelor thesis evaluates the influences of streaming sevices marketing on the behaviour of consumers in the Czech Republic market. On the basis of a comparison of major global and Czech streaming platforms and the results of research conducted to determine the opinions of their consumers, the author attempts to determine the influence of marketing on their behaviour.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/pxpqz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Ondřej Bačina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.