Bc. Martina Jechová

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
V této bakalářské práci je obsažena teorie merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem této práce je analyzovat merchandising a nákupní atmosféru ve vybrané obchodní jednotce, dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu v obchodní jednotce s obchodní jednotkou konkurenční. Pro tyto účely jsem vybrala obchodní jednotku Milan Jech-voda, plyn, topení a porovnávala ji s konkurenční jednotkou …more
Abstract:
This bachelor thesis contains a theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim of this thesis is to analyse merchandising and shopping atmosphere in a chosen business unit; the partial goal is to compare shopping atmosphere and merchandising in a business unit with a competitive business unit. For these purposes, a business unit Milan Jech-water, gas, heating was chosen and it was compared …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petra Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích