Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Martina Jechová
Bc. Martina Jechová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
V této bakalářské práci je obsažena teorie merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem této práce je analyzovat merchandising a nákupní atmosféru ve vybrané obchodní jednotce, dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu v obchodní jednotce s obchodní jednotkou konkurenční. Pro tyto účely jsem vybrala obchodní jednotku Milan Jech-voda, plyn, topení a porovnávala ji s konkurenční jednotkou …moreAbstract:
This bachelor thesis contains a theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim of this thesis is to analyse merchandising and shopping atmosphere in a chosen business unit; the partial goal is to compare shopping atmosphere and merchandising in a business unit with a competitive business unit. For these purposes, a business unit Milan Jech-water, gas, heating was chosen and it was compared …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/mcw9n/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JECHOVÁ, Martina. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/epl34s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Tůmová