Klára Lukavská

Bachelor's thesis

Proniknutí české firmy na turecký trh (s využitím případové studie)

Entrance of the Czech firm to the Turkish market (based on case study)
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je na základě teoretickým poznatků analyzovat obchodní případ menší české společnosti působící v oblasti průmyslových maziv, která se pokusila o vstup na turecký trh, který ovšem skončil neúspěšně. A dále tyto teoretické poznatky aplikovat na návrhu alternativního řešení při opakovaném pokusu. V první kapitole je charakterizováno Turecko, jeho makroekonomické ukazatele a specifika …viac
Abstract:
The aim of the Bachelor thesis is to analyze the business case of small Czech firm, based on theoretical knowledge, whose core business is production of motor oils and industrial lubricants. The firm tried to enter Turkish market. This try, however, happened to be unsuccessfull. The first chapter characterizes Turkey as such, its macroeconomics indicators and the specifics of business negotiation. …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 4. 2013
  • Vedúci: Iveta Černá
  • Oponent: Jan Kopecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35187