Problematika sktryté reklamy v médiích – Tomáš Venc
Tomáš Venc
Bakalářská práce
Problematika sktryté reklamy v médiích
Problems of Surreptitious Advertising in Media
Anotace:
Cílem práce je dle legislativních norem určit a následně analyzovat jednotlivé druhy skryté reklamy ve vybraných médiích a ty následně porovnat stanovisky Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Vedlejším cílem práce je navržení základní šablony hodnocení pro analýzu skryté reklamy, na základě analýzy výstupů regulátorů, samoregulátorů a s přihlédnutím k právním normám.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.