Tomáš Venc

Bakalářská práce

Problematika sktryté reklamy v médiích

Problems of Surreptitious Advertising in Media
Anotace:
Cílem práce je dle legislativních norem určit a následně analyzovat jednotlivé druhy skryté reklamy ve vybraných médiích a ty následně porovnat stanovisky Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Vedlejším cílem práce je navržení základní šablony hodnocení pro analýzu skryté reklamy, na základě analýzy výstupů regulátorů, samoregulátorů a s přihlédnutím k právním normám.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.