Cílená intervence jako dialogicky kooperativní vztah – Mgr. Alena Vaňková
Mgr. Alena Vaňková
Diplomová práce
Cílená intervence jako dialogicky kooperativní vztah
Focused intervention as a dialogue-cooperative relation
Anotace:
Diplomová práce je překladem německého svazku Interventionen, který je jednou ze dvanácti studií evropského bakalářského studijního programu, jenž je prostředkem uplatňování sociálně-politických cílů ve věci inkluze, bezbariérovosti a rovnoprávné spoluúčasti postižených lidí a marginalizovaných skupin ve sjednocující se Evropě.Předkládaná práce je koncepcí cílené intervence v sociální a vzdělávací …víceAbstract:
The dissertation is a translation of a German book Interventionen which is one of the 12 theses of European bachelor study programme. This programme helps to applicate social-political aims concerning inclusion, barrier free access and equal participation of disabled people and marginalised groups in integrating Europe. The dissertation represents a conception of a focused intervention in the social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l6h6e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Dlouhodobá logopedická intervence u dětí s narušenou komunikační schopností
Lenka Hasalová -
Zkušenost zprostředkovaného učení jako součást pedagogické intervence ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Kateřina KÖHLEROVÁ -
Rizikové sociální skupiny a aplikace krizové intervence ve vzdělávání operátorů linky 112
Pavel Novák -
Speciálněpedagogické intervence ve vzdělávání žáků s kombinovaným postižením
Daniela JUŘÍKOVÁ -
Úloha a míra intervence asistenta pedagoga při vzdělávání žáka s ADHD v běžné základní škole
Hana Poláčková -
Speciálněpedagogická intervence v předškolním vzdělávání
Kateřina VAŠINOVÁ -
Hudební exprese v rámci logopedické intervence
Agáta DOLEŽALOVÁ -
Logopedická intervence u žáků s mentálním postižením vzdělávaných v základní škole speciální
Hana Karpíšková