Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Bc. Marcela Synková
Bc. Marcela Synková
Bachelor's thesis
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
The analysis of competition on the retail market in selected area
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti. Jednotka, kterou jsem si zvolila, se zaměřuje na doplňkovou maloobchodní síť, a to konkrétně na kiosek IMBISS v soutěskách obce Hřensko. Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je teoreticko-metodologická, kde jsou charakterizovány důležité klíčové informace k pochopení tématu. Ve druhé části …moreAbstract:
The subject of the thesis is analysis of retail market competition in selected area. Chosen unit is focused on additional retail network, specifically on The IMBISS kiosk in canyons of Hřensko. This Bachelor's thesis is divided into two parts. First part is theoretical and methodological, there are characterized important key informations to understand the theme. In second part are described details …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/p9q08/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Josef Medek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SYNKOVÁ, Marcela. \textit{Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/epu75r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Komunikační strategie územních samospráv
Ondřej FUTERA -
Vztah Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období 2015-2020
Michaela ČUŘÍKOVÁ -
Strategie místního rozvoje MAS Staroměstsko v programovém období EU 2014 – 2020
Nikola Sentlová -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková