Rozvoj blogování v zemích Střední Asie na příkladu Kazachstánu – Bc. Dilyara Satybaldiyeva
Bc. Dilyara Satybaldiyeva
Bachelor's thesis
Rozvoj blogování v zemích Střední Asie na příkladu Kazachstánu
The development of the blogging industry in Central Asian countries by the example of Kazakhstan
Anotácia:
V této bakalářské práci analyzuji práci a vývoj blogerů v zemích střední Asie, konkrétně Kazachstánu. Tato práce bude věnovat obecně definici marketingu a s ním spojeném blog marketingu. Definování jednotlivých součástí, které jsou důležitým spojením pojmu blog marketing a marketingová komunikace a její nástroje v oblasti blogu. Práce obsahuje kvalitativní výzkumnou metodu založenou na pohovoru. Pohovory …viacAbstract:
In my bachelor's thesis, I deal with the analysis and creation of strategic recommendation for bloggers in Kazakhstan. This work focuses on the general definition of marketing and its connection of blog marketing, enlisting the individual components that are important by combining the concept of blog marketing, marketing communication and its tools in the blog field. The work includes primary research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
- Vedúci: Martin Charvát
- Oponent: Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SATYBALDIYEVA, Dilyara. \textit{Rozvoj blogování v~zemích Střední Asie na příkladu Kazachstánu}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/epuqpt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Online Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická -
Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky
Tereza Bartová -
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová -
Blog jako marketingový projekt
Lucie Piedová -
Módní blog jako marketingový nástroj
Lucie Ehrenbergerová -
Blog jako nástroj budování značky XY
Karolína Lukašíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva