Srovnání marketingových strategií fitness novinek – Bc. Karolina Matoušková
Bc. Karolina Matoušková
Bakalářská práce
Srovnání marketingových strategií fitness novinek
Comparison of marketing strategies of fitness news
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je představení novinek v oblasti fitness, konkrétně Zumba Fitness®, H.E.A.T. PROGRAM®, TRX®, GRAVITY® a Power Plate®, určení a následné srovnání jejich marketingových strategií.Abstract:
The aim of this bachelor thesis innovations in the fitness industry, specifically Zumba Fitness®, H.E.A.T. PROGRAM®, TRX®, GRAVITY® and Power Plate®, determination and subsequent comparison of their marketing strategies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h2xfr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Vytvoření a ověření cvičebního programu metodou EMS pro vybrané klienty fitness BodyBody v Českých Budějovicích\\
Veronika KRUPIČKOVÁ -
Fitness program Les Mills
Tomáš Havíř -
Charakteristika a vliv programu Alpinning na antropometrické ukazatele u klientů ve fitness centru
Pavlína Strýčková