Bc. Karolina Matoušková

Bakalářská práce

Srovnání marketingových strategií fitness novinek

Comparison of marketing strategies of fitness news
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je představení novinek v oblasti fitness, konkrétně Zumba Fitness®, H.E.A.T. PROGRAM®, TRX®, GRAVITY® a Power Plate®, určení a následné srovnání jejich marketingových strategií.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis innovations in the fitness industry, specifically Zumba Fitness®, H.E.A.T. PROGRAM®, TRX®, GRAVITY® and Power Plate®, determination and subsequent comparison of their marketing strategies.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu