Šárka SAJDLOVÁ

Bachelor's thesis

Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně

Influence of Marketing Instruments on the Shopping Behaviour of Senior in Děčín
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké marketingové nástroje nejvíce ovlivňují nákupní chování seniorů nad 60 let z Děčína a jak se jejich chování mění s rostoucím věkem. Zjištěné skutečnosti budou následně komparovány s provedeným výzkumem za Ústecký kraj. Senioři jsou rozděleni podle věku do čtyř věkových kategorií. V práci je využita metoda sběru primárních dat pomocí dotazníkového šetření, kterého …more
Abstract:
The goal of this bachelor's thesis is to find out which marketing tools most influence shopping behaviour of seniors over 60 years of age from Děčín and how their behaviour changes with increasing age. The findings will then be compared with the research for the Ústí nad Labem region. Seniors are divided by age into four age categories. The work uses the method of primary data collection using a questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Sylvie Kotíková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SAJDLOVÁ, Šárka. Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická