Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně – Šárka SAJDLOVÁ
Šárka SAJDLOVÁ
Bakalářská práce
Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně
Influence of Marketing Instruments on the Shopping Behaviour of Senior in Děčín
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké marketingové nástroje nejvíce ovlivňují nákupní chování seniorů nad 60 let z Děčína a jak se jejich chování mění s rostoucím věkem. Zjištěné skutečnosti budou následně komparovány s provedeným výzkumem za Ústecký kraj. Senioři jsou rozděleni podle věku do čtyř věkových kategorií. V práci je využita metoda sběru primárních dat pomocí dotazníkového šetření, kterého …víceAbstract:
The goal of this bachelor's thesis is to find out which marketing tools most influence shopping behaviour of seniors over 60 years of age from Děčín and how their behaviour changes with increasing age. The findings will then be compared with the research for the Ústí nad Labem region. Seniors are divided by age into four age categories. The work uses the method of primary data collection using a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Sylvie Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAJDLOVÁ, Šárka. \textit{Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/eqgsju/.
Jak správně citovat práci
SAJDLOVÁ, Šárka. Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu exotické dovolené
Nicoletta KALINOVÁ -
Sociokulturní a jazykové faktory v marketingové komunikaci společnosti Corinthia Hotels
Yekaterina Zgurskaya -
Výchovné faktory (vlivy) marketingové komunikace
Michaela Mádlová -
Marketingová strategie SOŠ a faktory ovlivňující poptávku po studiu
Tereza Fousková -
Faktory podmiňující rozhodování spotřebitelů při volbě kavárny
Kateřina Sýkorová -
Faktory ovlivňující prodejnost v autocentrech Louda Auto a.s. v Teplicích
Matěj ŠUDOMA