Šárka SAJDLOVÁ

Bakalářská práce

Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně

Influence of Marketing Instruments on the Shopping Behaviour of Senior in Děčín
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké marketingové nástroje nejvíce ovlivňují nákupní chování seniorů nad 60 let z Děčína a jak se jejich chování mění s rostoucím věkem. Zjištěné skutečnosti budou následně komparovány s provedeným výzkumem za Ústecký kraj. Senioři jsou rozděleni podle věku do čtyř věkových kategorií. V práci je využita metoda sběru primárních dat pomocí dotazníkového šetření, kterého …více
Abstract:
The goal of this bachelor's thesis is to find out which marketing tools most influence shopping behaviour of seniors over 60 years of age from Děčín and how their behaviour changes with increasing age. The findings will then be compared with the research for the Ústí nad Labem region. Seniors are divided by age into four age categories. The work uses the method of primary data collection using a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Sylvie Kotíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SAJDLOVÁ, Šárka. Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická