Marie Hásková

Bakalářská práce

Zobrazení smrti v evropském loutkovém divadle v posledních padesátu letech

DEPICTIONS OF DEATH IN THE EUROPEAN PUPPET THEATRE IN THE LAST FIFTY YEARS

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat výskyt personifikované smrti v evropském umění, poukázat na zobrazení smrti v několika českých a zahraničních loutkových inscenacích a přiblížit proces tvorby vlastní autorské inscenace MORS PICTUS.Bakalářská práce je členěna na dva větší textové celky a obrazovou přílohu.První část textu - teoretická - se dotýká původu personifikace smrti v evropské kultuře …více
Abstract:
The aim of this work is to map the incidence of death personified in European art , to highlight the views of death in several Czech and foreign productions and puppet -making process closer to the author's own productions MORS PICTUS .Work is divided into two larger units, text and pictures.The first part - theoretical - concerns the origin personification of death in European culture . In the introduction …více
 

Klíčová slova

personifikace smrti

Klíčová slova

dějiny loutkového divadla

Klíčová slova

smrt

Klíčová slova

Evropa

Klíčová slova

loutky

Klíčová slova

1951-2000

Klíčová slova

21. století

Klíčová slova

tanec smrti
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 9. 2016
  • Vedoucí: Robert SMOLÍK
  • Oponent: Kristýna TÄUBELOVÁ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 10. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Scénografie alternativního a loutkového divadla