Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti – Bc. Eliška Tvarogová
Bc. Eliška Tvarogová
Bakalářská práce
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Application of marketing mix tools in a selected company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci nástrojů marketingového mixu ve firmě Ocelit s.r.o. Cílem bakalářské práce je analyzování marketingového mixu této firmy na základě provedených analýz a případné návrhy na zlepšení tohoto mixu. Práce je rozdělena do několika částí. První část se zabývá teoreticko-metodologickou problematikou, kde bude s pomocí odborné literatury charakterizován marketingový …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on application of the marketing mix tools in the company Ocelit s.r.o. The aim of the thesis is to analyze the marketing mix of the company on the base of analyzes and possible proposals to improve the mix. The work is divided into several parts. The first part deals with theoretical and methodological issues, where, with the assistance of professional literature is characterized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/yq7p8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Vliv digitalizace na marketing firmy poskytující služby
Bohdana Semiusova -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová