Bc. Eliška Tvarogová

Bakalářská práce

Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti

Application of marketing mix tools in a selected company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci nástrojů marketingového mixu ve firmě Ocelit s.r.o. Cílem bakalářské práce je analyzování marketingového mixu této firmy na základě provedených analýz a případné návrhy na zlepšení tohoto mixu. Práce je rozdělena do několika částí. První část se zabývá teoreticko-metodologickou problematikou, kde bude s pomocí odborné literatury charakterizován marketingový …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on application of the marketing mix tools in the company Ocelit s.r.o. The aim of the thesis is to analyze the marketing mix of the company on the base of analyzes and possible proposals to improve the mix. The work is divided into several parts. The first part deals with theoretical and methodological issues, where, with the assistance of professional literature is characterized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
  • Oponent: Ing. Jakub Hořický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku