Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí – Bc. Beáta Davidová
Bc. Beáta Davidová
Bakalářská práce
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí
New marketing trends in educational institutions
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část nabídne čtenáři základní marketingový přehled a definici marketingu. Dále rozebírá marketingový mix a jeho složky, kterou je i propagace a její využití ve školství. Praktická část navazuje a popisuje současnou situaci marketingu vzdělávacích institucí v České republice. Následně jsou tyto poznatky …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10236
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy
Jaroslav Kresánek -
Online kampaně pro uchazeče o studium na FIM UHK
Daniela Víchová -
Výzkum portálu První kroky na FIM na základě SWOT analýzy
Radek Cvejn -
Analýza efektivity projektu První kroky na FIM
Lucie Havlíková -
Výzkum efektivity on-line kurzu První kroky na FIM
Tereza Herodesová -
Finanční gramotnost studentů UHK v prvním ročníku
Kristýna Chládková -
Výzkum stresových faktorů u studentů FIM UHK vzhledem k formě studia
Lucie Szórádová -
Online kampaně pro uchazeče o studium na FIM UHK
Daniela Víchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva