Taťána Bartošová

Bakalářská práce

Branding Muzea literatury

Branding of Museum of Czech Literature
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou brandingu muzeí. Je zaměřena na vznikající Muzeum literatury, se kterým se váže jeho bohatá historie v podobě Památníku národního písemnictví. Teoretická část definuje obecnou terminologii brandu a brandingu, představuje jejich základní atributy a vystihuje další důležité náležitosti. Dále specifikuje branding v oblasti muzejnictví. Praktická část se zaměřuje …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the issue of branding museums. It focuses on the emerging Museum of Czech Literature. The theoretical part defines the general terminology of brand and branding, presents their primary attributes, and describes other necessities. It also specifies branding in the field of museums. The practical part focuses on analyzing the branding of the Museum of Czech Literature. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Marek Prokůpek
  • Oponent: Lucia Horňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86962