Anna Müllerová

Bakalářská práce

Personální marketingový mix

Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketingový mix“ je analýza personálního marketingu ve vybraném podniku. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů marketingového mixu a jeho zařazení do kontextu oblasti řízení lidských zdrojů. V praktické části je, na základě současného stavu poznání vědního oboru, analyzován systém personálního marketingového mixu sledovaného podniku. Závěrem …více
Abstract:
The main subject of the Bachelor study "Personální marketingový mix" is to analyze the personal marketing in specific company. The work consists of two major parts: theoretical and practical. The first, theoretical part, is dedicated to basics of the Personal marketing as one of the crucial parts of Human resource. Second section is devoted to analyzing the company, in matter of principles mentioned …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích