Anna Müllerová

Bachelor's thesis

Personální marketingový mix

Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketingový mix“ je analýza personálního marketingu ve vybraném podniku. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů marketingového mixu a jeho zařazení do kontextu oblasti řízení lidských zdrojů. V praktické části je, na základě současného stavu poznání vědního oboru, analyzován systém personálního marketingového mixu sledovaného podniku. Závěrem …more
Abstract:
The main subject of the Bachelor study "Personální marketingový mix" is to analyze the personal marketing in specific company. The work consists of two major parts: theoretical and practical. The first, theoretical part, is dedicated to basics of the Personal marketing as one of the crucial parts of Human resource. Second section is devoted to analyzing the company, in matter of principles mentioned …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2016

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích