Anna Müllerová
Bakalářská práce
Personální marketingový mix
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketingový mix“ je analýza personálního marketingu ve vybraném podniku. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů marketingového mixu a jeho zařazení do kontextu oblasti řízení lidských zdrojů. V praktické části je, na základě současného stavu poznání vědního oboru, analyzován systém personálního marketingového mixu sledovaného podniku. Závěrem …víceAbstract:
The main subject of the Bachelor study "Personální marketingový mix" is to analyze the personal marketing in specific company. The work consists of two major parts: theoretical and practical. The first, theoretical part, is dedicated to basics of the Personal marketing as one of the crucial parts of Human resource. Second section is devoted to analyzing the company, in matter of principles mentioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/er7adv/Mullerova_Anna_BP.pdf
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Recruitment and selection process and the impact of Covid-19
Mariya Pomochshikova -
Methods of recruitment and selection of employees
Artyom Mamayev -
Methods of recruitment and selection of employees
Olena Lopatkina -
Recruitment and Selection of Employees in a Selected Company
Barbora Šejdová -
Získávání a výběr kvalitních zaměstnanců z pohledu uchazečů i firem,
Markéta Mošová -
Current practices in recruitment and selection and the case of FrieslandCampina.
Manouk Van Dam -
Recruitment and Selection of Employees in Company Freshlabels, s.r.o.
Tomáš Vřeský -
Methods of recruitment and selection of employees with focus on advertising agencies
Lenka Kůsová