Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business – Bc. Martin Michalik
Bc. Martin Michalik
Diplomová práce
Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikace faktorů ovlivňujících hodnotu vnímanou zákazníky v kontektu středně velké softvérové firmy. Součástí práce je analýza problémů spojených s těmito faktory společně s identifikací dopadů na zákazníkovu spokojenost a věrnost. Tato práce také představuje souvislost mezi hodnocením spokojenosti a ruznými aspekty produktu a služeb, kdy zároveň posuzuje jejich důležitost …víceAbstract:
The aim of the thesis is to identify potential drivers of customer perceived value in the context of a mid-sized software company and analyze issues related to them together with impacts on customer satisfaction and loyalty. The thesis links customer satisfaction rating expressed in a survey with various product and service aspects and assess their importance. By understanding customer perceived value …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dtyqt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2017
- Vedoucí: PhD Bruno Rossi
- Oponent: Antonín Moravec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Customer perceived value in a selected international company
Kryštof Stemberk -
Improving an existing SAP system with an additional graph database
Mariia Babak -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze