Bc. Martin Michalik

Diplomová práce

Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business

Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikace faktorů ovlivňujících hodnotu vnímanou zákazníky v kontektu středně velké softvérové firmy. Součástí práce je analýza problémů spojených s těmito faktory společně s identifikací dopadů na zákazníkovu spokojenost a věrnost. Tato práce také představuje souvislost mezi hodnocením spokojenosti a ruznými aspekty produktu a služeb, kdy zároveň posuzuje jejich důležitost …více
Abstract:
The aim of the thesis is to identify potential drivers of customer perceived value in the context of a mid-sized software company and analyze issues related to them together with impacts on customer satisfaction and loyalty. The thesis links customer satisfaction rating expressed in a survey with various product and service aspects and assess their importance. By understanding customer perceived value …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2017
  • Vedoucí: PhD Bruno Rossi
  • Oponent: Antonín Moravec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky