Pohybové hry jako prostředek seznámení dětí s problematikou zdravotního postižení – Aneta ŽOURKOVÁ
Aneta ŽOURKOVÁ
Master's thesis
Pohybové hry jako prostředek seznámení dětí s problematikou zdravotního postižení
Movement Games as Means of Introducing Children to the Health Disability Problems
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vztah zdravotního postižení a informovanost žáků 1. stupně základních škol o této problematice. Teoretická část je zaměřená na vymezení pojmů, které jsou pro diplomovou práci stěžejní. Jde o vymezení pohybu, hry a pohybových her, charakteristiku zdravotního postižení a vybraných druhů postižení, vymezení možnosti vzdělávání žáků se zdravotním postižením a poskytování …moreAbstract:
This Diploma thesis focuses on the relationship between health disability and the awareness of pupils of the first school about this issue. The theoretical part focuses on defining terms that are essential for this work. This includes defining of locomotion, game and movement games, the characteristics of health disability and selected kinds of disabilities, defining of the chance of educating pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽOURKOVÁ, Aneta. \textit{Pohybové hry jako prostředek seznámení dětí s problematikou zdravotního postižení}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/erlzcd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽOURKOVÁ, Aneta. Pohybové hry jako prostředek seznámení dětí s problematikou zdravotního postižení. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Školní život dítěte s diabetem 1. typu na 1. stupni základních škol
Andrea TYLEMANOVÁ -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Vzdělávací program o problematice zdravotního postižení pro žáky středních škol
Matěj CHLÁDEK -
Zdravotní postižení z pohledu žáků druhého stupně základní školy
Dominika Brzobohatá -
Porovnání přístupu pracovníků Dětského domova, Základní školy a Školní jídelny Radenín k dětem se zdravotním postižením a dětem bez zdravotního postižení
Michaela ZHORNÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights