Jiří ŠAFANDA
Bachelor's thesis
Analýza nákupní a prodejní logistiky ve firmě
Analysis of Purchase and Sale Logistics in a Firm
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout a nalézt pozitivní změny v oblasti nákupu, zejména výběru dodavatele a v oblasti prodeje. Navrhované změny mají klást důraz na efektivní výběr dodavatelů, zlepšení prodejní situace a především zlepšení získávání klíčových zá-kazníků a péče o ně. Teoretická část poukazuje na základní pojmy v souvislosti s nákupní a prodejní logistiky. Analytická část se zaměřuje na …moreAbstract:
The object of this work is to suggest and found positive changes in purchase, in particular to selection of the supplier and sales. The proposed changes have put emphasis on the effective selection of suppliers, improving sales, improving the situation and the acquisition of key customers and care for them. The theoretical part shows the basic concepts relating to purchase and sales logistics. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012
Accessible from:: 11. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠAFANDA, Jiří. Analýza nákupní a prodejní logistiky ve firmě. Prostějov, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Modely vedení a řízení nákupu podniku
Filip Rambousek -
Modely vedení a řízení nákupu podniku
Irena Poslušná -
Návrh prodejní strategie průmyslové společnosti
Martina Žáková -
Optimalizace prodejní strategie pobočky Sklizeno
Michaela Selucká -
Prodejní strategie kuchařky How to Find the Joy of Cooking
Martin Legeza -
Prodejní strategie vybraného podniku
Lenka Třmínková -
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
Kateřina Kepková -
Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování
Tereza Kotková