Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku – Bc. Haris Redžić
Bc. Haris Redžić
Diplomová práce
Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku
The Role of Marketing Communication in the Process of Business Management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem a řízením marketingové komunikace s orientací na analyzování a nastavení procesů pro nově založený monobrandový produkt s luxusními švýcarskými hodinkami značky Breitling. Teoretická část vychází z odborné literatura a odborných textů pojednávajících o nastavení a chodu efektivní marketingové komunikace. Významnou měrou je v práci zohledněna i osobní zkušenost autora …víceAbstract:
This thesis describes the design and management of marketing communications with a focus on analyzing and setting up processes for the newly founded monobrand product with luxury Swiss watch brand Breitling.The theoretical part is based on scientific literature and scientific texts dealing with the setting up and operation of effective marketing communication. Significant work is taken into account …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p9tax/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
Madina Ismailova -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva -
Analyza vybranych rizik pro mestskou cast Prahy 4
Kamila Drapalova -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Střihová analyza audiovizuálního jazyka youtuberů
Klára Neumannová -
Analyza exprese vybranych genů využitelnych jako markery oxidativního poškození u rostlin
Zuzana HORÁKOVÁ