Bc. Haris Redžić

Diplomová práce

Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku

The Role of Marketing Communication in the Process of Business Management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem a řízením marketingové komunikace s orientací na analyzování a nastavení procesů pro nově založený monobrandový produkt s luxusními švýcarskými hodinkami značky Breitling. Teoretická část vychází z odborné literatura a odborných textů pojednávajících o nastavení a chodu efektivní marketingové komunikace. Významnou měrou je v práci zohledněna i osobní zkušenost autora …více
Abstract:
This thesis describes the design and management of marketing communications with a focus on analyzing and setting up processes for the newly founded monobrand product with luxury Swiss watch brand Breitling.The theoretical part is based on scientific literature and scientific texts dealing with the setting up and operation of effective marketing communication. Significant work is taken into account …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní