English Language Teaching and Learning at Selected Democratic Schools – Bc. Eliška VANÍČKOVÁ
Bc. Eliška VANÍČKOVÁ
Master's thesis
English Language Teaching and Learning at Selected Democratic Schools
English Language Teaching at Democratic Schools
Abstract:
Práce se zabývá výukou a učením se anglického jazyka na demokratických školách. Zkoumá způsoby jakými je anglický jazyk vyučován a způsoby jakými se žáci anglický jazyk učí ve specifickém prostředí demokratických škol odlišném od tradičního školství. V teoretické části jsou objasněny hlavní pojmy a vysvětleny principy demokratického školství s uvedenými příklady dvou slavných demokratických škol. Na …moreAbstract:
The thesis deals with the topic of English language teaching and learning at democratic schools. The main purpose is to examine ways in which English is learnt and taught at democratic schools in their special learning environment different from traditional schooling. In the theoretical part, terms are clarified and basic principles of democratic schooling are explained in theory as well as examples …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VANÍČKOVÁ, Eliška. \textit{English Language Teaching and Learning at Selected Democratic Schools}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/erxriw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VANÍČKOVÁ, Eliška. English Language Teaching and Learning at Selected Democratic Schools. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-Ps
Theses on a related topic
-
Vzdělávání ve svobodných demokratických školách pohledem jejich žáků
Kateřina Dostalíková -
Proces odškolování žáků ve svobodné základní škole: Zkušenost s přestupem na sebeřízené vzdělávání očima žáků a pedagogů.
Sára Špatková -
Barva, hra a učení: Výtvarné zpracování objektu jako formy slabikáře
Markéta Podivínská -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Karel Reiner a Květovaný kůň - dětské písně a sbory na básně, hry a rýmovačky Norberta Frýda
Anežka Juránková -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Pavel Haas Suita pro hoboj a klavír op.17 - analýza a porovnání se Sonátou pro hoboj a klavír Paula Hindemitha a Sonátou pro hoboj a klavír Henriho Dutilleuxe
Tereza Doušová