English Language Teaching and Learning at Selected Democratic Schools – Bc. Eliška VANÍČKOVÁ
Bc. Eliška VANÍČKOVÁ
Diplomová práce
English Language Teaching and Learning at Selected Democratic Schools
English Language Teaching at Democratic Schools
Abstract:
Práce se zabývá výukou a učením se anglického jazyka na demokratických školách. Zkoumá způsoby jakými je anglický jazyk vyučován a způsoby jakými se žáci anglický jazyk učí ve specifickém prostředí demokratických škol odlišném od tradičního školství. V teoretické části jsou objasněny hlavní pojmy a vysvětleny principy demokratického školství s uvedenými příklady dvou slavných demokratických škol. Na …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of English language teaching and learning at democratic schools. The main purpose is to examine ways in which English is learnt and taught at democratic schools in their special learning environment different from traditional schooling. In the theoretical part, terms are clarified and basic principles of democratic schooling are explained in theory as well as examples …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VANÍČKOVÁ, Eliška. English Language Teaching and Learning at Selected Democratic Schools. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-Ps
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání ve svobodných demokratických školách pohledem jejich žáků
Kateřina Dostalíková -
Vzdělávání ve svobodných demokratických školách pohledem jejich žáků
Kateřina Dostalíková -
Proces odškolování žáků ve svobodné základní škole: Zkušenost s přestupem na sebeřízené vzdělávání očima žáků a pedagogů.
Sára Špatková -
Barva, hra a učení: Výtvarné zpracování objektu jako formy slabikáře
Markéta Podivínská -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Karel Reiner a Květovaný kůň - dětské písně a sbory na básně, hry a rýmovačky Norberta Frýda
Anežka Juránková -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková