Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru – Markéta Dianová
Markéta Dianová
Disertační práce
Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru
Nation branding of the Czech Republic and its effective presentation in the European area
Anotace:
Práce se zaměřuje na vztahy, struktury a procesy, které zásadně ovlivňují implementaci mechanismů nation brandingu do množství aktivit vedených institucionálními aktéry České republiky; na vzájemnou komunikaci mezi státem a evropským kulturním prostředím; a na roli, kterou hrají institucionální aktéři České republiky v komunikaci s externím prostředím země. Práce osvětluje míru zapojení relevantních …víceAbstract:
The thesis focuses on relationships, structures and processes that fundamentally influence the implementation of the nation branding mechanisms to the scope of activities carried out by Czech republic´s institutional actors; on the mutual communication between the state and the European cultural environment; and on the role that the Czech republic´s institutional actors play in the communication with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49708
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Petr Dostál
- Oponent: Václav Kašpar, Václav Riedlbauch
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49708
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Veřejná diplomacie: použití nástrojů digitální diplomacie na příkladu komunikace Izraele vůči Íránu
Dominika Bachmanová -
Veřejná diplomacie v podání malých států - komparace Kataru a Bahrajnu
Aleš KRAUS -
Kulturní diplomacie České republiky na příkladu činnosti Českého centra v New Yorku
Kristina Jochmannová -
Digitální diplomacie Evropské unie
Tomáš Červenka -
Veřejná diplomacie ČR a její uplatnění v česko-rakouských vztazích se zaměřením na krajany jako aktéry veřejné diplomacie
Ida Pětioká -
Veřejná diplomacie České republiky vůči Korejské republice
Veronika KYSELÁKOVÁ -
Veřejná diplomacie Státu Izrael v relaci k České republice
Kristýna Mikešová -
Nation branding a značka „Česká republika“
Michaela Haljuková