Natálie Kaleta

Bakalářská práce

Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion

Consumer Behaviour Analysis on the Fast Fashion Market
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion. Hlavním cílem práce byl popis spotřebitelského chování při nákupu rychlé módy. Zjištění, zda spotřebitelé nakupují fast fashion či nikoli a zda znají a zajímají se o její dopady. Dále také, jaké jsou jejich postoje, preference a jaké faktory je při nákupu módy ovlivňují. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of consumer behaviour on the fast fashion market. The main objective of the thesis was to describe consumer behaviour in fast fashion shopping. Finding out whether consumers buy fast fashion or not and whether they know and care about its impacts. Also, what are their attitudes, preferences and what factors influence them when buying fashion. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: Tereza Prešnajderová
  • Oponent: Martina Gecíková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace