Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion – Natálie Kaleta
Natálie Kaleta
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Consumer Behaviour Analysis on the Fast Fashion Market
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion. Hlavním cílem práce byl popis spotřebitelského chování při nákupu rychlé módy. Zjištění, zda spotřebitelé nakupují fast fashion či nikoli a zda znají a zajímají se o její dopady. Dále také, jaké jsou jejich postoje, preference a jaké faktory je při nákupu módy ovlivňují. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of consumer behaviour on the fast fashion market. The main objective of the thesis was to describe consumer behaviour in fast fashion shopping. Finding out whether consumers buy fast fashion or not and whether they know and care about its impacts. Also, what are their attitudes, preferences and what factors influence them when buying fashion. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149451
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová -
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova