Shopping habits of consumers in Azerbaijan after Covid-19 – Nigar Mukhtarova
Nigar Mukhtarova
Master's thesis
Shopping habits of consumers in Azerbaijan after Covid-19
Nákupní návyky spotřebitelů v Ázerbájdžánu kvůli Covid-19
Abstract:
Diplomová práce je vedena s cílem analyzovat, jak se nákupní návyky spotřebitelů změnily v důsledku situace v souvislosti s pandemií Covid-19, zejména v maloobchodních odvětvích supermarketů a módy. Cílem studie je zjistit, ve prospěch kterých produktů se nákupní preference změnily a zda se vůbec změnily, a jak spotřebitelé vnímají metody online nakupování. Za účelem výzkumu byly shromážděny primární …moreAbstract:
The Master’s thesis is conducted with the aim to analyse how consumer shopping habits have changed as a result of the situation in connection with the Covid-19 pandemic, particularly in the Supermarket and Fashion retails industries. The goal of the study is to reveal in favour of which products the shopping preferences have changed and whether they have changed at all, and how consumers perceive online …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 10. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83245
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Václav Stříteský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83245
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Maloobchodní chování obyvatel města Mladá Boleslav
Kateřina Šedová -
Chování spotřebitele v maloobchodních řetězcích v České republice
Barbora Plecháčková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Květoslav Korf -
Chování spotřebitele při nákupu mléčných produktů v maloobchodním řetězci Tesco
Mária Moravčíková -
Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu
Veronika Plecitá -
Kupní chování spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP
Andrea Lehká -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
Anna Klašková